„Топлана“ је од почетка јануара интензивирала активности у погледу наплате, зато што се повећава број потрошача који имају више нереализованих тужби из претходних година. Укупан дуг 81 потрошача који имају више судских решења о извршењу, или пресуде у парничном поступку које нису извшене, износи око 12,5 милиона динара. Да би „Топлана“ покренула судски извршни поступак, потребно је да се потрошачу достави опомена пред тужбу:
-У том делу имамо проблем јер је отежан поступак уручења опомена потрошачима. Одлучили смо се да ангажујемо агенцију која ће уручивати опомене. Трошак поновног уручења опомене пада на терет потрошача- каже Драгица Кричковић, из правне службе "Топлане".
Уколико опоменути потрошач дође у „Топлану“ и плати 30 одсто дуга, може да сачини Споразум о репрограму. Из овог предузећа указују да су провером потрошача на терену регистровали и неколико случајева крађе топлотне енергије.