Grb Kikinde

Aktuelno

Budite informisani...

Novine u Uslužnom centru

Datum: 08.02.2011.

 Predsednik opštine Kikinda Ilija Vojinović svečano je pustio u rad novi elektronski prozivno-redosleni sistem koji je uveden u Uslužnom centru. Cilj uvođenja novog sistema jeste osevrenjavanje Uslužnog centra, te pružanje boljih i efikasnijih usluga građanima.


-Prozivno - redosledni sistem olakšava sve poslove građanima – istakao je načelnik Opštinske uprave Branko LJuboja – Građani ulaskom u Uslužni centar prvo na monitoru odaberu službu, sto i punkt na koji treba da odu, a na monitoru se pojavljuje broj koji su dobili. Kada se mesto oslobodi, bez gužve i samostalnog utvrđivanja redosleda mogu da obave posao zbog kojeg su došli.
Novine su uvedene putem projekta pod nazivom „Efikasnost 24/7“ za koji je izdvojeno milion 850 hiljada dinara. Pokrajinski sekretarijat za  lokalnu upravu i  međuopštinsku saradnju izdvojio je za modernizaciju milion 250 hiljada dinara, a 600 hiljada obezbeđeno je u lokalnoj samoupravi.
-Opština Kikinda je uz opštinu Vršac, jedina opština u jugoistočnoj Evropi koja ima i sistem za ocenjivanje službenika – objašnjava LJuboja – Pozvao bih građane da ozbiljno pristupe ocenjivanju službenika u opštini jer to može pomoći i njima i nama kako bismo ocenili kvalitet rada zaposlenih u Uslužnom centru. Ocenjivanjem ćemo uvideti i da li postoje problemi. U toku je i uvođenje sistema „48 sati“ preko kojeg će građani odgovore zžna sva pitanja dobiti u roku od dva dana.

 

Vesna Pipreski Tucakov u ime Pokrajinskog sekretarijata za  lokalnu upravu i  međuopštinsku saradnju napomenula je koliki je značaj unapređenja usluga za građane:
-Ovo je lep priprema kako se uz pomoć sredstava iz međunarodnih fondova, lokalne samouprave, te pokrajinskih i republičkih organa izlazi u susret građanima. Na ovaj način dobijanje dokumenata je brže i efikasnije.
U Uslužnom centru iznad svakog radnog mesta postavljeni su elektronski pokazivači broja koji pokazaju ko je na redu.

Nazad