Током протеклих дванаест месеци надлежне општинске службе интензивно су се бавиле креирањем у јавности што бољег имиџа Кикинде, као пожељне туристичке дестинације, али и места које домаћим и иностраним инвеститорима пружа шансу да се у нашој средини пословно позиционирају. Шта је на том плану конкретно урађено, предочио је Саша Танацков, секретар Секретаријата за локални економски развој и туризам:
-Израдили смо три промотивна филма.Током прошлог месеца, на светској изложби у Милану, на штанду Републике Србије, у оквиру промоције Баната, приказали смо промо филм о "Данима лудаје"- указао је Танацков.
Туристички адути Кикинде, расположиви смештајни капацитети у граду и околним селима, али и препознатљива градитељска баштина, представљени су у публикација. Поред три расположиве, планирано је штампање још седам публикација, потврдио је Драгиша Угарчина, шеф Одсека за туризам општине Кикинда.