Tokom proteklih dvanaest meseci nadležne opštinske službe intenzivno su se bavile kreiranjem u javnosti što boljeg imidža Kikinde, kao poželjne turističke destinacije, ali i mesta koje domaćim i inostranim investitorima pruža šansu da se u našoj sredini poslovno pozicioniraju. Šta je na tom planu konkretno urađeno, predočio je Saša Tanackov, sekretar Sekretarijata za lokalni ekonomski razvoj i turizam:
-Izradili smo tri promotivna filma.Tokom prošlog meseca, na svetskoj izložbi u Milanu, na štandu Republike Srbije, u okviru promocije Banata, prikazali smo promo film o "Danima ludaje"- ukazao je Tanackov.
Turistički aduti Kikinde, raspoloživi smeštajni kapaciteti u gradu i okolnim selima, ali i prepoznatljiva graditeljska baština, predstavljeni su u publikacija. Pored tri raspoložive, planirano je štampanje još sedam publikacija, potvrdio je Dragiša Ugarčina, šef Odseka za turizam opštine Kikinda.