Датум: 20.07.2011.
Кикинда несумњиво има туристички потенцијал који можемо да искористимо боље и брже иако, наравно, знамо да туризам није главни ресурс наше општине, и да су мале у шансе да то икада постане.Задовољство или незадовољство нашим радом може да изрази наш оснивач, односно локална самоуправа и наравно наши суграђани.Ја сам, лично, задовољна и мислим да смо направили значајан помак када је реч о туризму у кикиндској општини. Имамо вероватно и пропуста, али са поносом истичем да смо већ у првој години рада добили одличне критике у акцији “Најбоље из Србије” коју су организовали Привредна Комора Србије, Привредни Преглед и Министарство трговине и услуга Републике Србије. Овако о раду општинске туристичке организације, туристичким потенцијалима али и перспективи Кикинде као града који може да још више интензивира спортски, конгресни , сеоски и ловни туризам, говори Маријана Иличин, директорка Туристичке организације општине Кикинда.
Првог марта прошле године основана је Туристичка организација општине Кикинда.Да ли сте задовољни учинком Вас и Ваших сарадника, и шта је њеним оснивањем добила Кикинда?
Да, Туристичка организација општине Кикинда је основана 2010. године. Рекла бих, коначно основана, јер готово све општине у Србији имају туристичке организације. Наравно, почетак је тежак и надам се да ће свака наредна година бити боља и успешнија.Кикинда је оснивањем Туристичке организације добила могућност да равноправно са другим општинама представља свој туристички потенцијал, могућност да објединимо туристичке субјекте, да представљамо наше културне институције, установе...
Будући да је и наша статутарна обавеза унапређење и промоција туризма, од оснивања смо почели са интензивнијом промоцијом општине Кикинда као туристичке дестинације занимљиве како домаћим тако и иностраним гостима. Истичем да смо успоставили одличну сарадњу са Туристичког организацијом Србије. Штампамо промо материјале, а коначно имамо филмове о Кикинди. Сарађујемо са медијима и то како локалним тако и са националним тв кућама и најчитанијим новинама и часописима. Урадили смо десетине презентација наше општине како у Србији тако и у иностранству, програме једнодневних, дводневних посета граду, пласирали одговарајућу рецептивну туристичку понуду преко заинтересованих туристичких агенција, направили базе података о туристичким субјектима у општини, расписали и реализовали Конкурс за најлепшу башту Кикинде, али и за лого “Сова утина”.
Организовали смо низ градских програма у дворишту Курије и на Тргу: промоције , изложбе цвећа, сувенира и старих заната, трибине туристичких агенција, програме “Зимски празници на Тргу” , “Кикиндско лето” како за суграђане тако и за наше госте.